Džempera nikad dosta

Tako se nekad desi da nešto počnete plesti, i onda pletete to po nekoliko mjeseci. Zamalo da vam i dotuži jer nikad završiti. Bio je to slučaj sa ovim džemperom. Vunicu sam kupila još u septembru, pripremila mustru, sve drugo potrebno i počela plesti. Plan je bio da bude spreman kada dođu hladni dani. Pa eto, iako je od tada prošlo mnogo dana, ipak je donekle plan ostvaren jer su došli zaista ledeni dani. 

Bio bi on i ranije završen jer me mustra jako privukla ali neke druge obaveze su sve usporile. Već sam ranije pisala o samom džemperu ali evo još jednom informacija. Originalnu verziju možete pogledati na stranici Ravelry. Glasgow Sweater by Andrea Sanchez, objavljen u Interweave Knits, Zima 2016, i to na naslovnoj. Ako pogledate slike, moraćete priznati da je divan u ljubičastoj boji. Pletenice, ima li divnije mustre? 

Džemper se plete odozdo ka gore, bez ušivanja. To je još nešto jako bitno kada biram šta ću plesti. Moram priznati da mi šivanje dijelova nikako ne nedostaje. 

Sve u svemu, džemper završen, ja prezadovoljna, broj fotografija koje sam napravila sve će vam reći. :) :) 



















Primjedbe