Džemper sa pletenicama

I tako već je oktobar, sezona kiša počela. Ljeto nam je tako brzo prošlo i svega lijepoga se desilo, naravno osim pletenja, to smo malo zanemarili ali evo nastavljamo. 

Planirala sam da ovaj džemper koji upravo pletem bude završen do jeseni ali nisam uspjela. Prvi razlog je bio taj što nisam imala spremnu odgovarajuću vunicu a onda i neki drugi razlozi koji su odgodili početak pletenja.

Ali sam model sam davno izabrala, znate ono kad vam se nešto dopadne na prvi pogled. Na džemperu su najuočljivije pletenice, koje su sada jako popularne u svijetu pletiva, i meni su veoma drage za raditi. A ima ih toliko vrsta. 

Dakle, radi se o Glasgow Sweater by Andrea Sanchez, za koji uputstvo možete naći na stranici Raverly . Žao mi je samo što nisam mogla pronaći istu boju kao na originalu, ali i zelena koju sam izabrala odlično ističe pletenice. 

Vunica s kojom radim je tetks yarn snezana, a radim na iglama 5cm, tako da ide jako brzo. Moram priznati da najviše volim raditi sa debljom vunicom i debljim iglama, tako da baš uživam u pletenju Glasgow džempera. Za sada sam stigla skoro do rukava. 

A da, zaboravila sam reći da se plete odozdo ka gore, sve iz jednog dijela, bez spajanja, što mi je poslije Humboldt Raglana (ako se sjećate) postao omiljeni način pletenja džempera. Pokazaću vam dvije fotke skinute sa mog instagram profila ( emilinaomiblog ), a nadam se da će ubrzo  biti i završen pa slijedi više fotografija.









Primjedbe