Još jedne rukavice

Ove zime su jako popularne rukavice bez prstiju. Ja sam ih do sada nekoliko isplela. Mock-cable-wristers je jedan od mojih omiljenih modela, od Anne Farnham, i već sam pisala o njima na blogu. Na linku koji sam postavila možete pogledati originalne rukavice, kao i ono što su drugi uradili.

Ono što mene najviše privlači kod ovih rukavica jeste to što se urade jako brzo. Primijetili ste do sada da volim plesti takve stvari. Mada ovih dana planiram i nešto veći projekat, koji će sigurno zahtijevati više vremena ali o tome drugom prilikom. Uglavnom, ove rukavice otprilike uvijek završim za jedan ili dva dana.
Osim toga, jako mi se sviđa ova mustra, koju nije teško uraditi a izgleda jako zanimljivo.

Da napomenem da sam koristila vunicu MENADU, nisam potrošila ni 50g, i igle debljine 3,75 cm.




Primjedbe