Heklana kapa - Sunđer Bob

Omiljeni lik koji živi ispod vode. Sama četvrtasta forma kape, koju do sada nisam radila me privukla da je uradim. 
Kada sam vidjela uputstvo na stranici Repeat Crafter Me, odlučila sam da dodam i ovu kapu na listu kapica sa crtanim likovima koje sam uradila. Na ovoj stranici se mogu besplatno pronaći uputstva za veliki broj sličnih kapica. Sve je super i detaljno objašnjeno tako da svakako preporučujem da je posjetite i istražite.

Sama kapica se brzo završi a ono što uzima najviše vremena jesu dodaci, oči, nos...i njihovo ušivanje. Ali veoma je zabavno i svaki završeni dio daje više zadovoljstva i sreće. 

Ono što je super kod ručnih radova jeste da koliko god se trudili da kopirate neki rad nikad neće ispasti potpuno isti. Svaki je poseban na svoj način. Evo kako izgleda moj Sunđer.



Primjedbe