Topli, debeli šalovi

Već sam nekoliko puta pisala o duplom bodu. Ali zaista u posljednje vrijeme najviše koristim taj bod i pravim velike šalove spojene u krug. Ovaj put sam plela jedan veći od svih koje sam radila. Nametnula sam 50 petlji i isplela skoro dva metra. 

Veoma sam zadovoljna rezultatom, iako nisam potpuno oduševljena vunicom koju sam koristila. Koristila sam vunicu Pelikan. Možda je samo slučajnost, jer sam i ranije radila sa ovom vunicom i bila je dobra, ali sada je bila malo slabije upredena, na nekim mjestima dosta tanja pa opet negdje dosta deblja, iako dosta mekana što je dobro za ovakve šalove.





Drugi sam plela od malo deblje vunice, potrošila sam 400 m sa iglama 5 cm. Vunica koju sam koristila je Snežana, Teteks Yarn Group. Prvi put sam radila s njom i sviđa mi se. Volim koristiti debele vunice i igle jer onda pletenje ide tako brzo. 








Primjedbe