Najpopularnija kapa u 2015. godini

I biće ovo posljednji post u ovoj godini. I zato mi je drago da sam završila jednu ovako divnu kapu, kojoj je jako teško odoljeti.  Baa-ble-hat by Donna Smith je oficijelni patern za Shetland Wool Week 2015, i može se skinuti besplatno.

Veoma brzo se plete, uputstvo je jako dobro napisano. Postoji mnogo načina na koje se mogu boje iskombinovati u ovaj kapi sa slatkim ovčicama.

Ja sam izabrala kombinaciju, crvene i sive, a za ovčice naravno uvijek ide bijela i crna. Moram priznati da sam imala nekih propusta ali mislim da nisu toliko vidljivi, jer šema je takva da se može progledati kroz prste ponekoj pogrešnoj petlji. Radeći kapu naučila sam neke nove stvari ali i to da moram još puno da vježbam pletenje sa više boja, jer nikako nisam zadovoljna kako izgleda sa unutrašnje strane. 

Sve u svemu, mislim da svaka osoba koja se zanima pletenjem mora nekad u životu isplesti jednu ovakvu kapu. Jer su ovčice zakon. Sretna nova!











Primjedbe