Roza kapa

Kada sam vidjela ovu vunicu odmah sam znala da je kupujem. KARTOPU veronika u rozoj boji. I pretpostavljate da me boja baš i privukla. Nisam ljubitelj jarkih boja ali ova mi se zaista dopala. Osim boje, ono što mi se dopalo je i debljina vunice. Odlična za projekte koje želite brzo završiti, traži igle broj 8, što znači da se brzo plete. 
Napisaću mini uputstvo kako sam isplela ovu kapu.
Zbog roze boje neka posebna mustra nije ni potrebna. Odlučila sam se da pletem jednu petlju pravo jednu krivo. Koristila sam igle debljine 5 cm. Nametnula sam 70 petlji i plela bez sužavanja do zadnja tri reda kada sam plela po dvije petlje zajedno (ukupno 22 cm). Ostalo mi je taman toliko vunice da napravim pom pom. I to je to. Jedna divna kapa u kojoj bez sumnje niko neće ostati nezapažen.

Moram još dodati da je vunica zaista mekana, 100% akrilik, u 100 g dođe 110 m. Do sada nisam toliko često koristila KARTOPU vunice ali kada sam detaljnije pogledala njihov asortiman mislim da će se to promijeniti. 

I toliko ideja još imam, toliko toga čeka...I sama sam veoma nestrpljiva. :)


Primjedbe