Retro midi suknja

Ovih dana odmaram malo od pletenja. Ustvari nije to odmor jer imam nekoliko započetih stvari, ali jednostavno sam ih malo ostavila po strani. Osim toga već imam u planu šta ću plesti, i pisaću o tome u jednom od narednih postova, dok nabavim odgovarajući materijal. 

Do tada, malo se bavim šivaćom mašinom. Odavno želim da za sebe napravim jednu suknju u retro stilu. Oduvijek su mi se sviđale te suknje sa faltnama, midi dužine a u zadnje vrijeme su jako popularne.
Na internetu sam potražila ideju, mada sam imala sliku u glavi kako želim da izgleda. Našla sam mnogo lijepih modela na Pinterest - u, gdje zapravo možete naći i sačuvati sve što poželite. Uz sve te ideje, našla sam i odlične tutorijale kako skrojiti i sašiti takvu suknju.

Ja sam zapravo kombinovala nekoliko tutorijala, odnosno uzimala iz njih sam ono što se meni sviđalo. Kod izrade ovakvih modela bitno je izmjeriti samo obim pojasa. Mjeri se u onom dijelu gdje želite da pojas dođe, da li je to vaš pravi pojas ili želite malo spušteniji do kukova, to je vaš izbor. 

Sve u svemu veoma jednostavan projekt. Materijal koji sam koristila jeste štof i evo kako izgleda.





... a moram otkriti da sam sašila još jednu sličnu pa u narednom postu napišem i nešto više o načinu na koji sam radila.






Primjedbe