Samos

Nekoliko kišnih dana je dovelo do toga da je Samos, mogu reći napokon, završen. Zadovoljna sam rezultatom. Na početku mi je sve izgledalo pomalo komplikovano, mada sam jedino imala malo muke sa mustrom prednjeg dijela. Morala sam nekoliko puta parati dok nisam uspjela. 

Dalje je sve išlo super. Naravno, ono što mi je bilo najteže i što sam radila sa najmanje elana jeste spajanje dijelova. Svi dijelovi se pletu odvojeno, tako da ima puno ušivanja, a to često ne ispadne onako kako očekujemo. 

Danas, nakon što sam spojila sve i završila i zadnji dio, probala sam u kombinaciji sa hlačama, mada mislim da ne bi loše izgledalo i sa suknjom. Zbog ovih dodataka na donjem dijelu leđa majica se malo širi i pravi kao neki lažni peplum. Moram reći da sam dugo razmišljala da li da stavim te dijelove, kao u originalu, ili da uradim leđa iz jednog dijela, onako uobičajeno. Na kraju sam odlučila ostaviti kako je u originalu jer izgleda doista neobično. A evo i kako. 






Primjedbe