Moj mjesec

Maj mi je uvijek bio najdraži mjesec u godini. Ne znam da li je to zbog toga što sam rođena u maju ili ne, ali zaista postoji neki poseban osjećaj. Priroda je divna, opuštajuća i tako inspirativna.

Jedina stvar zbog koje žalim je ta što ne stignem plesti onoliko koliko bi htjela. Krajem prošlog mjeseca sam počela plesti majicu za sebe. Inače bih to brzo završila ali sada nekako nemam vremena jer sam većinom vani.

A imam nekoliko ideja i za nove stvari koje želim da pletem. Samo još da nabavim vunicu. Do tada, nadam se da ću završiti ovo započeto. A moram priznati da imam želju neke čarape za sebe isplesti, nisam odavno. 

Dok ne krenem sa tim, uživati ću još malo u prirodi, i skupljati energiju i inspiraciju. 

Prvi dio slika je uglavnom uživanje u ljepotama prirode, a i drugi isto uz malo uloženog truda, plodovi rada u vrtu. Shvatila sam da imam raznog cvijeća a kojemu ne znam ni ime ni vrstu. Morati ću malo da istražim o tome.

























Primjedbe