U rukama prvi magazin o heklanju

Otkako pišem blog, zapravo otkako pletem i heklam, šeme sam nekako uvijek uzimala sa interneta ili sam radila iz "svoje glave". Nedavno sam vidjela na internetu da je počeo izlaziti novi magazin o heklanju, Kreativno Heklanje, ali nisam mogla da ga pronađem u svome gradu. 

I sinoć, slučajno, prolazeći pored trafike ugledam taj naslov. Jupiiii. Naravno, sada je moj. Cijena je veoma povoljna, a izlazi dvomjesečno. Ovo je broj 5, april/maj 2015. Od mene za ovo izdanje idu samo riječi hvale. Iako sam početnik u heklanju, imam želju da uradim više modela, mada ću se morati malo više potruditi. Odmah sam se odlućila za tri šala, koje jednostavno moram uraditi.

Mnogo lijepih modela se nalazi u ovom izdanju. Majice, tunike, jaknice, šalovi. Koliko sam mogla vidjeti, objašnjenja su super napisana, a šeme su vrlo jasne. Pronašla sam njihovu stranicu i na facebook-u, tu je link, na kojem možete saznati više o magazinu, i pratiti njihov rad.

Evo još nekoliko mojih favorita.


















Primjedbe