Nove zalihe - Nove odluke- Nova godina


Nakon što sam bezuspješno pretražila sva mjesta u gradu u kojem živim, a na kojima se prodaje vunica, u potrazi za vunicom tirkizne boje, ostalo mi je samo da odem do drugog grada ili poručim online.
Odlučila sam se za ovo drugo. Već duže vrijeme pratim  facebook stranicu radnje iz Tuzle, Saten, a koja ima divne vunice, zaista veliki izbor, a šalju robu poštom. Iz vrlo raznovrsnog asortimana, ja sam se odlučila za vunicu St.George Serenada, a uz tirkiznu poručila sam još neke boje.
Moram reći da sam oduševljena. Naruđbu sam poslala u nedjelju, ne očekujući odgovor odmah. Međutim, dobila sam odgovor vrlo brzo, a u ponedjeljak je odmah sve poslano da bih stiglo već u utorak. Naruđba preuzeta, sve super. :)
Nove zalihe su tu i sada samo treba odlučiti šta plesti. A to nikada nije bio problem.










I evo, jedna kapa već na iglama. :) SRETNA NOVA!




Primjedbe