Recept za čarapice


Brzo, slatko i jednostavno. Nije potrebno mnogo vunice, ja sam iskoristila neke ostatke kako ih većinom i koristim. Veličina je otprilike za dijete od 6-9 mjeseci starosti.

Tu je  veza na kojoj se može pronaći uputstvo, Newborn Sock Recipe by Lies. Moram priznati, zanimljiv naziv. :)

Uputstvo je super i lagano za pratiti, mada sam ja unijela neke promjene kada se radi o pletenju pete i dijela na kraju, za prste. Nisam ih radila po ovom uputstvu nego onako kako uobičajeno radim. Inače, pletu se na pet igala od vrha prema prstima.
Zanimljiva čipkana mostra sastoji se od ponavljanja 4 reda, a čarapice veoma slatko izgledaju i kada se tek ispletu, bez pranja, iako su malo "pokupljenje". Ali ja sam ih oprala i ostavila da se malo ispeglaju. 
Sve u svemu, zadovoljna sam kako izgledaju.






Primjedbe