Mašnice

Ponekad i najjednostavnija kapa može postati najzanimljivija uz samo jedan dodatak. Jedan od, za mene, najzanimljivijih dodataka su mašnice. 
Mogu se uraditi u različitim veličinama. Također, možemo ih uraditi u istoj boji kao i što je kapa ili u različitoj. Zatim mogu se pričvrstiti na više različitih mjesta, sve prema željama.
Dakle, postoji više mogućnosti a učinak je uvijek odličan i ja ih često koristim.
Ovih dana sam ih napravila nekoliko te ću dati i upute kako ih je najlakše napraviti.

Ja obično radim ovako, veoma je jednostavno, zbog toga preporučujem ovaj način:
1. Nanizati 20 petlji
2. Plesti 17 redova i to sve petlje plesti pravo
3. Završiti labavo.(Dobili smo pravougaonik)
4. Za uski dio na sredini, kojim ćete formirati mašnu, nanizati 4 petlje i plesti 10 redova ( 1 red pravo pa slijedeći krivo, završiti sa krivim), te završiti labavo.(Dobili smo trakicu)
5. Dobiveni manji dio (trakicu) staviti na sredinu da formiramo mašnu i zatim ušiti krajeve.

Evo kako izgledaju neke koje sam ja isplela. Spremne da njima upotpunim neku kapu ili neki drugi ispleteni komad






Primjedbe