Zlatni šal


Pletene komade svi volimo nositi i sigurno svako od nas ih ima nekoliko. Nezaobilazni su u hladnim danima. Kape, šalovi, rukavice, džemperi, toliko je izbora kad se radi o načinu na koji su pleteni, vrsti vunice, boji da se naprosto teško odlučiti, nama koji pletemo, šta izabrati za svoj projekt.
Projekt, možda nekome znači kao nešto preozbiljno ali ja to zaista tako doživljavam.
Nakon što sam nabavila ovu divnu, smeđu vunicu sa zlatnim nitima izabrala sam nekoliko komada koje ću uraditi. 
Jedan od njih je i ovaj, kako sam ga nazvala, zlatni šal. Trebalo mi je vremena da ga ispletem, ali na kraju se isplatilo. Prezadovoljna sam rezultatom.
Radila sam ga u mustri zvanoj riblji rep, inspirisanoj morskim temama.

Vrlo je jednostavno:

Nanizati 41 kotlac
1.      Zatim radimo prvi red (sa prave strane): 1 kotlac pravo,* 1 navijutak,3 kotlaca pravo, ispustimo jedan kao da ćemo plesti pravo, slijedeća dva pletemo zajedno i provlačimo ih kroz ovaj što smo ispustili, pletemo 3 kotlaca pravo, 1 navijutak, 1 kotlac pravo*; ponavljamo*..* do kraja reda.

2.      Drugi red, kao i svaki slijedeći sa parnim brojem: 1 kotlac pravo, sve kotlace do zadnjeg pletemo obrnuto, zadnji kotlac pravo.


3.      Treći red: 1 kotlac pravo, *1 kotlac pravo, 1 navijutak, dva kotlaca pravo, ispustimo jedan kotlac kao da ćemo plesti pravo, slijedeća dva pletemo zajedno i provlačimo kroz ovaj što smo ispustili, 2 kotlaca pravo, 1 navijutak, dva kotlaca pravo*; ponavljamo *..* do kraja reda.

4.      Peti red: 1 kotlac pravo, *2 kotlaca pravo, 1 navijutak 1 kotlac pravo, ispustimo jedan kao da ćemo plesti pravo, slijedeća dva pletemo zajedno i provlačimo kotlac kroz ovaj što smo ispustili,1 kotlac pravo, 1 navijutak, 3 kotlaca pravo*; ponavljamo *..* do kraja reda.

5.      Sedmi red: 1 kotlac pravo, *3 kotlaca pravo, 1 navijutak, ispustimo jedan kao da ćemo plesti pravo, slijedeća dva pletemo zajedno i provlačimo kotlac kroz ovaj što smo ispustili, 1 navijutak, 4 kotlaca pravo*; ponavljamo *..* do kraja reda.

6.      Osmi red radimo kao i drugi ( 1 kotlac pravo, zatim sve kotlace do zadnjeg radimo obrnuto i na kraj u1 kotlac pravo.

Ova mustra se dakle sastoji od ponavljanja ovih 8 redova. A broj ponavljanja, naravno zavisi od dužine šala koju želimo da dobijemo.


  




Primjedbe