Napokon završen!!

Kao poklon za prošli rođendan od jedne predivne osobe, s kojom me je povezalo upravo pletenje sam dobila na poklon uputstvo za Bloomsbury! Bila sam oduševljena jer sam već odavno pokušavala sama skužiti kako ga plesti, ono bez uputstva ali nije mi nešto išlo. Vjerovatno sam negdje u dubini sebe znala i osjećala da mi stiže kao poklon. Evo, i zahvaljujem se toj divnoj osobi još jednom.

A moram i priznati da je to davno bilo i nisam odmah počela da ga pletem, a i kad sam počela neka druga dešavanja su me usporila. Međutim, jučer uspijem da ga završim. Iskreno drugi mi je već u planu, samo sa nekom drugačijom i malo debljom vunicom, jer nisam baš zaodvoljna potpuno sa izborom vunice.

Ali ipak sam zadovoljna rezultatom. I kako su nam topliji dani sve bliže ostaje mi još malo da ga pronosam. 

Sada za one koji su zainteresovani za pletenje istog, uputstvo je: Bloomsbury by Svetlana Volkova. Samo kad vidite da ima 846 projekata unešenih na Ravelry sve je jasno. Radi se bez ušivanja, odozgo ka dole. Divna čipka na leđima i rukavima daje mu tako divan izgled. Sjećam se prvi put kad sam vidjela ovaj džemper i ostala zadivljena i tako sam i danas. 

I sada fotke! :) :) :)









Primjedbe