Raglan džemper!

Humbolt Raglan od Alexandra Virgiel je bio jedan od mnogobrojnih na mojoj listi čekanja. A evo gotov je, i to relativno brzo. 
Prvi put sam radila džemper na ovaj način, raglan ali pleten odozdo na način da se prvo plete tijelo džempera i rukavi odvojeno. Zatim se spoje i nastavi plesti u krug radeći smanjivanje za raglan. Moram priznati da sam bila zbunjena i nekoliko puta sam parala po nekoliko redova ispravljajući greške koje sam pravila stalno. Ali nisam odustajala.

Veoma sam zadovoljna sa rezultatom a naročito mi se sviđa dio oko vrata koji tako lijepo stoji kao i centralna čipkana mustra. 
Jeste da sam radila u crnoj boji pa nije toliko uočljiva ali ipak je važno da odlično stoji. Još jedan uspješan projekat!
Uputstvo možete pronaći na stranici Ravelry. Ja sam koristila Perlitu i igle 3,75 cm, a radila sam najmanju veličinu. 


Primjedbe