Stižu Malci-Minions

Odoh ja ovih dana u svijet heklanja. Ma dobro, pletenje, heklanje, to je večini ljudi isto. Moram reći da sam oduvijek više voljela pletenje. Ali dobro. :)
Kape koje sam jučer uradila (da, obe za jedan dan) su zapravo Malci-Minions. Svi smo čuli za njih, ta mala žuta stvorenja. Koristila sam uputstvo sa stranice Ravelry, besplatno je i na engleskom jeziku.
Prvu sam uradila baš po njihovom uputstvu a drugoj sam napravila male izmjene na očima, stavila sam po jedno srce tako da izgleda kao zaljubljeni Malac.
Kod ovakvih kapa uvijek imam problema sa određivanjem veličine. Sve je uredno navedeno u uputstvu, ali ja uvijek koristim neku drugu vunicu, u ovom slučaju Menadu, koja je tanja od originalne iz paterna. A koristila sam i manju heklicu. Tako da sam morala dodati još jedan red sa povećanjem broja stubića da bih dobila odgovarajuću veličinu.
Kada sve sagledam bilo je veoma zanimljivo raditi ove kapice. U toku rada se čini da ne ide kako treba, ali kad se sve fino završi izgleda super. Ustvari, za mene izgledaju super. :)

Slobodno dajte svoj komentar. 




Primjedbe

  1. Kape su odlične. I ja se spremam da uradim kape za moje najmilije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Vrlo su zanimljive za raditi, ja sam uživala! :)

      Izbriši

Objavi komentar