Heklana Mini Maus kapa- Kako je napraviti, tutorijal

Rijetko radim heklane kape ali ova mi je bila previše simpatična da je ne bih uradila. Počinje se raditi od vrha kape. Poželjno je koristiti deblju vunicu. Ja sam spojila dvije tanke niti i koristila heklicu br.4,5. Moram reći i da nisam toliko vješta u heklanju jer je pletenje moj prvi izbor ali pokušaću objasniti kako sam radila ovu kapicu. 
Uglavnom trebate znati raditi stubiće, bod sa jednim navijutkom pa se nit provlači kroz prve dvije petlje pa onda kroz druge dvije petlje na igli, niski stubić tj.običan bod bez navijutka i mrtva petlja za spajanje.
Prvi dio radimo crnom vunicom.

1. Napraviti krug od vunice (magični krug), napraviti lančić od tri i dalje uraditi 11 stubića (ukupno 12, jer računamo prvi lančić kao stubić u svakom redu), spojiti zadnji i prvi stubić sa mrtvom petljom.
2. U drugom redu u svakom stubiću uraditi dva stubića tako da dobijemo ukupno 24. Ponovo zadnji spojiti sa prvim mrtvom petljom.
3.  U trećem redu ponovo u svakom stubiću uraditi po dva stubića tako da dobijemo ukupno 48.
4. U četvrtom redu pravimo lančić od tri a zatim 9 stubića, a u 10. stubiću radimo dva stubića. To ponavljamo do kraja, dakle u svakom 10.stubiću radimo po dva.
5.-9. Pravimo lančić od tri i u svakom stubiću radimo po još jedan tako da više nema povećavanja.

Ovaj dio smo uradili u crnoj boji, a zatim nastavljamo isto samo u rozoj boji. Radimo do dužine koja nam odgovara, ja sam radila 19 cm, obim 43 cm, što je otprilike veličina za dijete do godinu dana.

S tim je glavni dio završen. Ostaje nam uraditi uši i mini mašnu. Uši radimo crnom vunicom a mašnu rozom.

Uši (napraviti dva):
1. Za uši ponovo napravimo magični krug i u njemu 12 stubića. 
2. Zatim u svakom stubiću po dva tako da dobijemo ukupno 24 stubića.
3. U slijedećem redu naizmjenično radimo po jedan obični niski stubič i dva obična niska stubića. Ponavljamo do kraja. Spojimo mrtvom petljom.

Mašna:
Napraviti lančić od 16 petlji.
1. Raditi stubić u drugu petlju od heklice, i u narednih 14 petlji, napraviti jedan lančić i okrenuti rad.
2.-5. Raditi stubiće.(15) Na kraju 5.reda ne okretati nego nastaviti raditi mrtve petlje okolo. Zatim završiti, presječi vunicu, odrediti sredinu i formirati mašnu. Ostaviti vunice dovoljno da se može pričvrstiti za kapu.

Uši sam pričvrstila između 3. i 6. reda, a mašnu između. Na to sam dodala i bisere ali to je stvar izbora. Postoji mnogo načina na koji se može dekorisati ovakva kapa, pomoću trakica, dugmića i slično.











Primjedbe