Cassie bolero. DROPS Design.

Nekada davno sam plela ovaj bolero u žutoj boji. Sada sam htjela nešto crno za sebe da ispletem, ali ipak moram da priznam da je ljepši u svjetlijim bojama. Uputstvo je sa stranice DROPS Design, Cassie pattern. Link možete naći i ovdje.

Način izrade je veoma jednostavan, dobar za početnike, a i mustra nije previše komplikovana. Brzo se pamti. A na stranici se također mogu pronaći i odlična video uputstva i objašnjenja svih mustri. Kako sam koristila igle 5 mm pletenje je išlo jako brzo. Plete se u jednom komadu, s tim što se dodaju petlje za rukave, a poslije se oduzme taj isti broj petlji. I na kraju se ušije kako bi se dobili rukavi. Na kraju sam vidjela da sam mogla raditi i za broj veći jer bolje stoji kad je malo komotniji.

Odličan za svježe ljetne noći. :)





Primjedbe