Pletenje spaja ljude

Ima i duže vremena otkako sam na Facebook-u upratila grupu ljudi u Sarajevu, Yarn Bombing Sarajevo, koji heklaju, pletu, druže se, i na taj način, kako kažu uljepšavaju sve što se uljepšati da. Sastaju se sedmično, ali organizuju i druge događaje. Više o tome šta rade i kako to sve izgleda možete pogledati na njihovoj facebook stranici Yarn Bombing Sarajevo

Ove sedmice sam im se pridružila i ja. Ponijela sam svoje pletivo i provela zaista divno vrijeme u društvu ljudi koji su prijateljski raspoloženi, puni ideja, spremni pomoći i moram reći da su na mene djelovali jako inspirativno. Uz sve to, ovo je odličan način i za one koji žele da nauče ili prošire znanje o pletenju i heklanju. 

Evo nekoliko fotografija sa zadnjeg druženja, koje sam preuzela sa njihove stranice.



Usput, evo dokle sam stigla i sa zadnjim projektom. Moj Samos skoro gotov.






Primjedbe