Fair isle kapa

Prvi put da radim sa više boja, tzv. fair isle ili nordijsko pletenje. Kod ovih tehnika u pletenju koristi se maksimalno dvije boje u jednom redu. 

Mislila sam da su to dva različita naziva za jednu tehniku, onda sam malo istraživala i otkrila da ustvari skoro da i jeste tako. Ono što je tipično za nordijsko pletenje jeste da se obično radi sa samo dvije boje i da su to veliki uzorci koji sadrže pahuljice i slično, dok su šeme za fair isle komplikovanije i sa mnogo više boja. To je neka osnovna razlika.

Ja sam koristila besplatnu šemu, koju sam pronašla na stranici Drops Design, na kojoj se inače može pronaći mnogo sličnih, predivnih šema. 

Ima nekih greškica, ali nisu toliko vidljive. Neki dijelovi, gdje se mijenjaju boje vunice, nisu mi baš najbolje ispali, ali nakon što sam je oprala fino se sve posložilo. 

Mislim da će biti divan poklon i da ću nekog obradovati. 





Primjedbe