Vuna jeste, a pletivo nije :)


U današnjem svijetu jastuka od poliestera, memorijske pjene, lateksa, perja i paperja, rijetko čujemo da neko još spava na jastuku punjenom vunom.

Danas sam izvukla iz ormara jedan jastuk koji tako stoji duže vrijeme i niko ga ne upotrebljava. Mislim da smo ga dobili još davno, od nane. Jastuk je punjen vunom. Odlučila sam ga rasporiti da vidim kakva je to vuna unutra. A kada sam to učinila iznenadila sam se kako još uvijek izgleda dobro, doduše vuna se malo zbila. Onda sam i malo "raščešljala" vunu, i sašila novu navlaku. 



Kažu da je nedostatak ove vrste jastuka baš to što se s vremenom stanjuju, jer se njihov sadržaj zbija. Nedostatak je i to što upijaju znoj i masnoću više nego druge vrste jastuka, zbog čega ih je potrebno češće čistiti.
Ali prednosti su da čine dobru potporu za vrat, ugodni su i mekani, a i to da ih čini 100% prirodan materijal.
Na osnovu svega ovoga, od večeras je to moj novi jastuk. :)

Ali, dio vune sam iskoristila i za nešto drugo. Napravila sam "jastuk za putovanje", koji ću ja ustvari najviše koristiti dok pletem, kao potporu vratu, pri mome maratonskom pletenju.
Iscrtala sam kredom na platnu oblik koji sam htjela da dobijem, iskružila i prošila na mašinu ostavivši jedan dio kroz koji sam ubacila vunu. Taj dio sam zatim šila ručno. Moram reći da sam sve radila otprilike, po nekom svom osjetu i zadovoljna sam rezultatom.











Primjedbe