Topli pleteni šal

Engleski ili patent bod. Nastavak1.

U nastavku prethodnog posta riječ je o šalu spojenom u krug. Koristila sam malo deblju vunicu i deblje igle tako da je šal završen brzo, mada pri kraju uvijek postanem nestrpljiva tako da mi sam kraj izgleda kao vječnost.

Nanizala sam 40 kotlaca.
         1.red: plesti sve kotlace krivo
         2.red: (plesti jedan kotlac krivo, plesti jedan pravo u kotlac ispod)ponavljati ovo do zadnja dva kotlaca i ta zadnja dva plesti krivo.
Zatim se ponavlja samo drugi red i on čini engleski bod. Dakle vrlo je jednstavno jer se svaki red isto ponavlja. 
Koristila sam vunicu Penguen bravo, %100 Akrilik, 275 MTS, dva klupka. Dužina šala prije spajanja u krug je oko 130 cm.
Kako plesti u kotlac ispod možete vidjeti na ovom linku.
A slično besplatno uputstvo se može pogledati ovdje. Brioche Infinity Scarf by Unnur Eva Arnarsdottir.











Primjedbe