Kako isplesti šal u obliku trougla?!

Jednostavan šal

Počela sam sa tri nanizana kotlaca. Zatim sam proširivala, odnosno dodavala po jedan kotlac samo sa jedne strane. 

Prvi kotlac uvijek samo "ispustim" na desnu iglu, tako da rub bude uredan. Dodavanje sam vršila jednim dodatnim namotajem vunice oko igle, a u suprotnom pravcu sam plela taj kotlac "obrnuto" da ne bih dobila rupicu. Svaki red pletem pravo, tako da sam dobila "rebrasti" uzorak.
Na ovaj način ću nastaviti do otprilike 60 ili 70 cm, na tome mjestu će šal biti najširi. Tada ću nekoliko redova samo plesti bez dodavanja kotlaca a onda početi sužavati tako da dobijem trougao.

Za sada mi ide dobro, na početku pravo brzo, mada kako se širi ide malo sporije jer se plete puno više kotlaca.

Pošto je šal poprilično jednostavan, odlučila sam dodati dvije rese, jednu na početku i jednu na kraju. I bila sam pravo nestrpljiva da vidim kako će to izgledati pa sam jednu već dodala iako šal nije ni na pola završen.






Primjedbe