Šal

Za ovaj divni šal nije mi trebalo puno vremena jer kad sam ga počela plesti jednostavno nisam mogla prestati. Uvijek su me privlačili ti veliki šalovi u koje se možeš zamotati i uživati u udobnosti.

Žao mi je samo što nisam upotrijebila neku drugu vunicu, ali sigurna sam da ću uraditi još mnogo šalova sličnih ovome.

Toliko je puno modela, veličina, boja, šara, koje se mogu upotrijebiti. Moj je ispao baš onako damski, ukrasni.

Počinje da se plete od sredine najdužeg kraja. Besplatno uputstvo može se pronaći ovdje





Primjedbe

  1. Prije pletenja rubne čipke, u uputama piše kako moram imati 207 očica. Sad sam u dilemi jer mi nije jasno, 207 očica kroz cijelo pletivo (cijeli šal) ili 207 očica do centralne očice (pola šala). U fazi sam pletenja glavnog dijela i sad ne znam kada trebam stati i početi borduru plesti: 207 očica pola šala ili 207 očica cijeli šal. Našla sam ovaj vaš šal na Raverly-ju. Svaka pomoć mi je dobro došla :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar