Ondadolce

Uputstvo za ovu kapu objavljeno je u oktobru ove godine. Ondadolce pattern by Katrin Shubert, i može se pronaći na stranici Ravelry.
Ja sam ga uspjela dobiti dok je još bilo besplatno zahvaljujući raznim grupama i stranicama na fejsbuku na kojima se mogu pronaći uputstva koja autor nude promotivno određeno vrijeme. Jedna od takvih stranica jeste Dayana Knits, na kojoj se može pronaći dosta inspiracije.

Po modelima kreatorke Ondadolce se može vidjeti da preferira brioš bod. O ovome bodu sam već pisala na blogu kada sam radila ovaj šal, iako je to dosta jednostavnija varijanta. Uglavnom, postoji dosta različitih uputstava za ovaj bod. To sam radila sa jednom bojom.

Međutim,ova kapa se radi sa dvije boje ili čak sa dvije različite vunice kao što sam ja radila. Znači morate imati glavnu i kontrastnu boju. Ja sam koristila menadu i olju (teteks yarn). I plete se u krug, tako da nema ušivanja što mene uvijek raduje. A ono što je još super jeste da se može nositi sa obe strane.

Samo uputstvo je jako dobro napisano, od materijala koji je potreban, veličina, objašnjena bodova, prava mala priča. Jednostavno volim ovakva uputstva. :)

Ako vam se čini komplikovano vjerujte da i nije baš toliko, rekla bih da je srednje teško. I uvjerićete se u ono što i sama kreatorka Katrin kaže, da jednom kada počnete sa briošem postajete ovisni. 



Primjedbe