Kapa sa pletenicama i balončićima


Sa raznim vrstama pletenica sam već radila tako da mi kod ove kape nisu bile problem. Ideju za kapu sam našla na internetu, nije data šema pa sam onako po slici radila, otprilike.
Ono što me interesovalo da li ću znati te balončiće napraviti. Odavno sam već imala namjeru pokušati al su mi izgledali nekako komplikovani. Međutim, uopšte nije tako. Napisala sam kako sam ih ja radila, a radila sam neku veću varijantu dok se može raditi i sa tri petlje.

Način izrade balončića ( veličina 5 petlji ) :
1. Plesti pravo u petlju gdje želimo balončić.
2. Petlja je pletena pravo ali ostaje na lijevoj igli, dakle ne skidamo je. Zatim ponovo pletemo u istu petlju ali obrnuto, zatim ponovo pravo i ponavljamo tako dok ne dobijemo 5 petlji za balončić. 
3. Dakle, sada bismo trebali imati 5 petlji koje smo dobili od jedne i koje se nalaze na desnoj igli.
4. Sada okrenemo rad i pletemo krivo tih pet petlji.
5. Zatim pletemo pravo tih 5 petlji.
6. Ponovo pletemo krivo.
7. I još jednom pletemo pravo.
8. Sada stavimo lijevu iglu u drugu petlju na balončiću, gledajući od zadnje petlje. Prebacimo petlju preko te zadnje petlje i skinemo sa igle. Ustvari radimo smanjivanje petlji.
9. Zatim prebacimo treću petlju preko zadnje i nastavimo tako dok nam ne ostane 1 petlja.
10. Dakle, balončić je ponovo doveden na jednu petlju. I to je to.





Radeći ovu kapu sam napisala i prethodni post, objašnjenje kako napraviti pom pom lopticu za kapu. Ovako je kapa izgledala kada sam je tek završila, bez loptice.


Onda sam odlučila dodati pom pom i mislim da izgleda bolje.







Primjedbe