Dječja kapa sa dijelovima za uši


Volim kada naučim neke nove tehnike u pletenju, a na ovoj kapi sam naučila zanimljiv način pletenja dijelova za uši zajedno, odnosno bez ikakvoga ušivanja sa kapom.

Sve to sam našla na stranici Ravelry: Garter Ear Flap Hat by Purl Soho. Instrukcije su date za sve veličine, od bebe do odraslih, besplatno. Ja sam izabrala dječju jer sam htjela iskoristiti ostatak vunice od šala. A što je dodatni plus može biti i ženska i muška.

Sve pohvale za dizajn, plete se u "jednom dahu". :)

Ja sam napravila neke izmjene, radila sam u dvije boje i da bih naglasila da je za djevojčice dodala sam svoj omiljeni motiv: mašnicu...pa nisam odavno. :)

Da, grešku sam napravila kada sam pri mijenjanju vunice na kraju. Počela sam u pogrešnom redu ali sam primijetila kasno i nije izgledalo tako loše pa sam ostavila.








Primjedbe

  1. Joj,kako je slatka kapica!
    Odličan model,a hladnoća malu grešku neće primetiti.:)
    Pozdrav.:*

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar