Šal.Kapa.Rukavice.

Engleski ili patent bod.Nastavak2.

Završen još jedan komplet pleten u mostri engleski bod. Ovaj put u veličini za djecu. 

Šal sam radila slično kao i onaj u prethodnom postu. Nametnula sam 30 kotlaca i plela u dužini jednog metra otprilike. Kako sam sve radila kao komplet, dodavala sam bijele prugice šalu, kapi i rukavicama.

Za kapu sam nametnula 80 kotlaca i nisam spajala u krug. Lastiku sam plela jedan kotlac pravo jedan krivo, otprilike 2,5 cm a zatim engleski bod otprilike 15 cm. Onda sam počela smanjivati broj kotlaca, ali da bi održala mostru smanjivanje sam radila pletući tri kotlaca zajedno. Smanjivanje se također može vršiti i pletući dva kotlaca zajedno ali onda se gubi mostra engleskog boda. Na kraju sam je šila odozgo prema dole i dodala jednu lopticu.

Za rukavice sam nametnula 36 kotlaca i plela lastiku, jedan pravo jedan kriv oko 8,5 cm. Plela sam ih na pet igala, tako da sam u slijedećem krugu počela plesti sve pravo/glat a u isto vrijeme na prvoj igli, prije i poslije drugog kotlaca sam dodavala po jedan, znači dodavanje dva kotlaca po redu. To sam ponavljala dok nisam dobila dodatnih devet kotlaca koje zatim stavljam na pomoćnu vunicu i njih više ne koristim. A iza njih dodajem dva i nastavljam plesti dalje pravo, otprilike 15 krugova. Onda počinje sužavanje.
Ja obično radim ovako: na prvoj igli:1 pletem, 2 pletem zajedno, ostale pravo
                                 na drugoj igli: pletem pravo do zadnja tri, 1 ispustim kao da pletem, pletem slijedeći i provučem ispod, 1 pletem pravo. Na trećoj igli radim kao na prvoj a na četvrtoj kao na drugoj. Između redova u kojima smanjujem kotlace uvijek pletem jedan red bez smanjivanja.
Kada ostane 3 kotlaca na svakoj igli, raspored im na dvije igle i onda njih spojim tehnikom koju koristim i za čarape a možete  je pogledati ovdje.

Ah da, prst. :) Kotlace koji su bili na pomoćnoj vunici sam prebacila na igle i dodala još pet kotlaca duž slobodnog dijela. Plela sam glat oko 2,5 cm a zatim sužavala kao i na samoj rukavici. I to je to. 

Moram reći da sam i rukavice pokušala plesti engleskim bodom ali nisam uspjela, i svakako ga ne bih preporučila za projekte gdje ima smanjivanja i dodavanja kotlaca. Ali svakako preporučujem za šalove.



















Primjedbe